گالری موبایل باران زرین رود

مرکز فروش گوشی های هوشمند اصل و تبلت های گارانتی دار در زرین رود

مرکز فروش گوشی های هوشمند اصل و تبلت های گارانتی دار در زرین رود

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بهترین آنتی ویروس‌های سال 2016 مشخص شدند

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

موسسه مستقل AV-Comparatives در طول سال2016 به شدت روزهای پرمشغله‌ای داشت و 19 موتور آنتی ویروس را از جنبه‌های گوناگونی به طور منظم هر ماه مورد بررسی قرار داد. اکنون با به پایان رسیدن سال 2016، این موسسه گزارشی از بهترین آنتی ویروس‌ها منتشر کرده که می‌تواند شما را در انتخاب یک محصول امنیتی کارآمد برای سال 2017 یاری کند.

AV-Comparatives به انتخاب بهترین آنتی ویرس سال پرداخته است، پس از پایش و بررسی منظم ماهانه این موسسه در نهایت Avira را به عنوان آنتی ویروس برتر سال 2016 انتخاب کرد.

AV-Comparatives جهت انتخاب آنتی ویروس برتر سال از جمع بندی نتایج ماهانه کسب شده در طول همان سال استفاده می کند. Avira در سال 2016 در تمامی آزمون ها بالاترین سطح حفاظت را به نمایش گذاشت. همچنین Avira در آزمون های تشخیص فایل های آلوده، سرعت (تاثیر بر کارایی)، حفاظت در دنیای واقعی و پاکسازی بد افزار، عملکردی بی نقص به نمایش گذاشت. جایگاه های دوم و سوم را Bitdefender و Kaspersky به دست آورده اند که به دلیل کسب نتیجه یکسان، صرفاً بر اساس ترتیب حروف الفبای لاتین چیده شده اند. AV-Comparatives از دو محصول مزبور با عنوان "خارق العاده" نام برده است. Bitdefender و Kaspersky در طول سال 2016 بالاترین امتیاز را کسب نموده اند.

محصولاتی که در در خلال تست های ماهیانه سال 2016 بهترین نتایج را کسب نموده اند، متشکل از Emsisoft، ESET، Tencent، ThreatTrack VIPRE هستند که عملکرد نسبتاً بی نقص به نمایش گذاشته اند اما موفق به کسب حداکثر امتیاز ممکن نشده اند.

به طور کلی در سال 2016 با احتساب تمامی نتایج ماهیانه، Bitdefender، Avira، Kaspersky، ThreatTrack VIPRE، و AVG بهترین عملکرد را داشته اند. بنابراین اگر به دنبال یک آنتی ویروس مناسب هستید، هر یک از آنها می تواند یک انتخاب خوب باشد. در تشخیص بدافزارها Avira و Kaspersky با نرخ تشخیص 99.99 درصد، بهترین عملکرد را داشته اند.

اگر به دنبال پاکسازی کامپیوتر از بدافزار هستید، ابزارهای پاکسازی Kaspersky ،Tencent ،AVG ،Avira و Bitdefender بهترین عملکرد را دارند.

همچنین اگر به دنبال یک آنتی ویروس با کمترین تاثیر بر روی سرعت کامپیوتر خود هستید، Avast ،Avira ،Bitdefender ،Emsisoft ،ESET و Kaspersky بهترین ها هستند.

دیگر جوایز سال 2016 این موسسه به شرح زیر است:

بهترین حفاظت در برابر تهدید‌ها در دنیای واقعی

مدال طلا - Bitdefender
مدال نقره - Avira ،Kaspersky Lab
مدال برنز - ThreatTrack VIPRE ،AVG

بالاترین قدرت تشخیص در شناسایی فایل‌های مخرب"

مدال طلا - Avira ،Kaspersky Lab
مدال نقره - Bitdefender ،BullGuard ،Emsisoft،eScan ،F-Secure ،Quick Heal ،Tencent
مدال برنز - Lavasoft

کمترین تعداد تشخیص اشتباه فایل‌های سالم:

مدال طلا - ESET ،Trend Micro
مدال نقره - Bitdefender ،BullGuard ،eScan ،Sophos
مدال برنز - Kaspersky Lab ،Lavasoft، ،McAfee

سریع‌ترین محصول:

مدال طلا - Avira ، ESET
مدال نقره - Bitdefender ،Avast
مدال برنز - Kaspersky Lab ،Emsisoft

بالا‌ترین قدرت پاکسازی بدافزار‌ها:

مدال طلا - Kaspersky Lab ،Tencent ،AVG
مدال نقره - Avira
مدال برنز - Bitdefender

کانال موبایل باران

https://t.me/baran14mb

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
ناصر خدابنده لو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی